27 Şubat 2011 Pazar

Ege'nin maxi top tenis turnuvasi...

Dun Ege'nin tenis turnuvasi vardi. Turnuva mini-midi-maxi toplarla yapildi. Ege israrla maxi topla oynamak isteyince boyunun iki kati cocuklarla da karsilasti... 1 galibiyet 4 maglubiyet alip turnuvaya veda etti...Ama eniyisi de grubun galibine 10-7 yenildi...

Ben herzamanki gibi pili bitmis video kamerayla ordaydim. P-O da son macta gelince asagidaki resimlerle yetindik...
Simdi bakti ve sadece bunlar mi var diye tepki gösterdi...









































































































































2 yorum:

Lapis lazuli dedi ki...

Afferin Ege'ye! kaybetmesi hic onemli degil, kolaya kacmiyor, fazlasini, zorunu yapmak istiyor demek ki...
pili bitmis kamera durumlari cok tanidik...kac yuzme yarisinda dibi kalmis pil yuzunden soylendim kendime bir bilsen ;)

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Telefon ettim, ben P-O ya o bana homurdandi...Ama onun kamerasi ben hakliydim, Cano :))))