20 Temmuz 2010 Salı

Ahtopot Avcilari

Neyseki geri birakildi!


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Alp ve Ege'nin annesi,ben Ashley :)
Diğer bloğum malesef artık çalışmıyor.Eğer vaktiniz olursa diğerini silip bunu ekleyebilirsiniz.Ben az daha düzenlemeler yaptıktan sonra ekleyeceğim arkadaşlarımı listeme.Orada alp ve ege'de olacak :)Şuraya bak birgün google'a paten kaymak yazıp buldum sizleri şimdi kardeşim gibi oldu bu 2 afacan oğlan .Videolarını izleyemedim bi türlü ama olsun belki anneleri yeniyılda fotolarını yüklerse yüzlerini görebilirim.
ps:Annemin bloğundan yazıyorum çünkü yeni açtığım blogda 2 gündür sadece yorumlara acık hala çözemedim sorun nedir.Yeni adresimi eski bloğumu ziyaret ederek alabilirsiniz isterseniz.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

duzelttim Asli'cigim...Sevgiler