28 Aralık 2008 Pazar

Noel Tatili!


Kizak!


Basket!


Buz pateni!

3 yorum:

A. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
A. dedi ki...

Oley yine bir kıpırdaşma görüyorum blogspotunuzda :) Ne güzel ,,
İlk videoyu çok sevdim :) Ne konusuyorlar peki orda cocuklar ?
Kızak adlı video da :)
Yarın yeniyıl ..Tüm herkesin ve sizlerin yeni yılarını kutlar mutluluk ve başarının ,sağlığın hiç peşinizi bırakmamasını dilerim .
Merry Christmas ,Mutlu yıllar
Ein schönes gutes Jahr (weihnachten)
Selamlar
Aslı :)

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Asli,

P-O ve cocuklar bensiz gitmislerdi kaymaya, ben de evde noel yemegi hazirliyordum kuzenimle, isvecce konusuyorlar ama ben su anda ne dediklerini bilmiyorum isten yanit verdigim icin dinleyemiyorum da :)...

Size de mutlu devamlar (Isveclilerin tabiriyle)...