5 Haziran 2007 Salı

Yuvada Orman Haftasi!

Ana okulumuzla gecen hafta boyunca sabah 8.00 den ögleden sonra 15.00 kadar ormanda kamp yaptik...2.gun yagmurluydu buna ragmen iptal etmedik. Cizmeler, yagmurluklar ustlerimize gecirilip, sirt cantalarimizla yakininimizdaki ormana kadar yuruyerek gidip yerlestik; orada yedik, ictik, kucukler matraslarda uyuduk...
4.gun ebeveynlerde öyle yemegine katildilar, isini birakip gelebilenlerde yasadigimiz yeri görduler...

Ben yemekten sonra gelenek olan bulasiklarimi yerine koyuyorum.. Annem evde olsan yapmazsin, dedi...Sitemle...
Sonra enerjimiz var, hemen tirmanislara bir iki...
Ormani cok seviyorum, orman hepimizin, dedik eller havada...


1 yorum:

daimamutfak dedi ki...

merhaba blogunuzu yeni keşfettim. Resimler harika.şimdi gezip dolaşmadan yazayım dedim..Bende yeniyim.ğrarsanız çoook sevinirim.Sevgiler..neriman