6 Mayıs 2007 Pazar

Haftasonu: Paten, Boyama, Tenis sezon bitis!

Alp tekerli paten kayiyor...

Boyama...


Tenis sezonunu dört takim halinde yarisarak bitirdik. Biz en kucuk yarismacilardik ama cok basariliydik...

Talimatlari dikkatlice dinledik...

Ege'nin destegi olmasaydi o topu karsiya gönderemezlerdi diye yorumlar yapildi...
Alp'in destegini de kucumsememk gerekir dedi seyirciler...

Iki kardes birbirimize karsi centilmence yaristik...
Ege kosarak takim arkadaslarina toplari getiriyor...

3 yorum:

mrl's page dedi ki...

Merhaba,
Çok ortak komşumuz var, Cano'dan geldim sayfanıza :)

Ne güzel çocukların böyle aktif bir hayatlarının olması..
Sevgiler İstanbul'dan
~mrl~

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Hosgeldin, ben de seni komsular araciligla yokluyorum msg birakmasam da... Hatta Seytan ucurtmani bile denedik di evde cocuklarla...Isvec den de sevgiler...

mrl's page dedi ki...

Çok hoşuma gitti şeytan uçurtmasını denemeniz :)

O kadar çok insan şeytan uçurtması aratıyorki googledan şaşırıyorum.Annemle babama da söyledim, öğrenmek isteyenler buluyor iyi birşeye sebep oldu sevgili b5 :)

~mrl~